ח"כ רון-בן משה: "לא מסכימה עם ההאשמות נגד הציבור החרדי"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ רון-בן משה: "לא מסכימה עם ההאשמות נגד הציבור החרדי"

ח"כ יעל רון בן משה בריאיון ל'קול חי': "אני לא מסכימה עם ההאשמות של ליברמן נגד הציבור החרדי. הייתי בוחרת להתבטא אחרת ממנו. אנחנו מנסים לעצור את השיסוי ולהכניס שינוים בתכנית הכלכלית. אבל נושא פנסיות החיילים צריך לעבור ואז נמשיך כרגיל. מאמינה שנגיע בהקדם להסכמות"

צילום: דוד זר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יעל רון בן משה (כחול לבן) מתנגדת להתבטאויותיו של שר האוצר לפיהן החרדים אשמים ביוקר המחיה. "אני לא מסכימה עם זה. הייתי בוחרת להתבטא אחרת", אומרת בן משה בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר.

בפתח הריאיון היא התייחסה לחרם שהוטל אתמול בכחול לבן על הצבעות הקואליציה: "ישיבות הסיעה שלנו הן מאוד ענייניות ואנחנו עובדים עניינית, ביטחון ישראל והחברה הישראלית מעל הכל. תמיד היו גורמים בשולי הקואליציה שמשכו לכל הכיוונים, כחול לבן תמיד מצביעה עם משמעת קואליציונית. אנחנו נגד חופש הצבעה. כך פעלנו עד עתה".

עם זאת, היא הסבירה מדוע החרימו את ההצבעות: "יש מספר דברים שסוכמו בהסכמים הקואליציוניים. המעבר של רשות החדשנות למשרד המדע, נושאי חקלאות, אבל בעיקר חבילת החוקים הביטחוניים שבאים לשמור על העוצמה הביטחונית של מערכת הביטחון. יש על זה הסכמות מאוד רחבות בקואליציה. נגע להבנות בימים הקרובים. סך הכל השיח הוא על סדר היום, מה יעלה עכשיו ומה אחר כך".

לדבריה "עד עכשיו התרענו כל הזמן שצריך לשמר את מעמדו של צה"ל. הקואליציה חשבה חלק מהזמן אחרת. הגיע הזמן לומר שצריך לטפל בזה".

היא נשאלה על הפנסיות הגבוהות לקציני צה"ל בדימוס, מה שהולך להיות מעוגן בחקיקה: "הגיע הזמן להפסיק להשתמש באמירות פופוליסטיות, לא מדובר בכלל בפנסיות תקציביות. מדובר על התאמת תקופת השירות, בגץ חייב את המדינה להסדיר את זה בחקיקה וזה מה שנעשה. במסגרת החקיקה הזו לא רק שאין תוספת תקציבית אלא יש צמצום, תראה עד כמה הצליחו גורמים שוליים לשנות את השיחה כאילו שעכשיו משבר יוקר המחיה הוא בגלל הקצינים".

היא התייחסה להתבטאויותיו של שר האוצר ואמרה "בוודאי שלא החרדים אשמים ביוקר המחיה, אני מציעה להפסיק את השיח המשסע הזה. אני הייתי בוחרת להתבטא אחרת".



0 תגובות